Πως να προσαρμόσετε το προφίλ σας στο LinkedIn

Με περισσότερους από 400 εκατομμύρια χρήστες, το LinkedIn είναι το κατάλληλο μέρος για τους επαγγελματίες. Είναι το καλύτερο μέρος για δικτύωση και για να γνωρίσει κάποιος νέα άτομα. Παρ’ όλ’ αυτά, εξαιτίας του μεγέθους του, έχετε να ανταγωνιστείτε πολλούς επαγγελματίες ανά τον κόσμο. Αν και έχουμε γράψει πολλά άρθρα για το LinkedIn, στο σημερινό μας άρθρο θα σας δώσουμε μια καλύτερη εικόνα για το πώς να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας ως σπουδαστής, απόφοιτος, επιχειρηματίας ή μάνατζερ.

Το ξέρατε;

– Ο τίτλος τραβάει πρώτος τα βλέμματα όταν βλέπει κάποιος το προφίλ σας. Πρέπει να είναι περιληπτικός, γεμάτος με λέξεις κλειδιά και πρέπει να λειτουργεί ως επαγγελματική κάρτα. Σύντομος αλλά να δίνει στους άλλους χρήστες τη δυνατότητα να μάθουν ακριβώς ποιος είστε και τι κάνετε
– Τα προφίλ με φωτογραφίες δέχονται 14 φορές περισσότερες επισκέψεις από αυτά χωρίς φωτογραφίες. Βάλτε μια επαγγελματική φωτογραφία, αλλά μην φοβηθείτε να βάλετε και μια πιο προσωπική πινελιά μέσα σε αυτή
– Το να βάλετε λέξεις κλειδιά στον τίτλο, στην περίληψη και στην εργασιακή εμπειρία σας θα βοηθήσει το αποτέλεσμα σας στην αναζήτηση
– Το να χρησιμοποιείτε bullets κάνει το διάβασμα του προφίλ σας πιο εύκολο
– Τα μέλη του LinkedIn με εθελοντική εργασία λαμβάνουν 6 φορές περισσότερες επισκέψεις





Σπουδαστής:

– Να είστε επαγγελματίες αλλά να αφήνετε να διαφανεί η προσωπικότητά σας και μέσα από το προφίλ σας και μέσα από την φωτογραφία σας
– Όλες οι καλοκαιρινές δουλειές, οι εθελοντικές εργασίες και οι πρακτικές ασκήσεις είναι εργασιακή εμπειρία!
– Συμπεριλάβετε μπόλικο οπτικοακουστικό υλικό (ή ό,τι άλλο έχετε) στην εμπειρία σας

Απόφοιτος:

– Μην χρησιμοποιήσετε τον τίτλο του πτυχίου ως τίτλο στο LinkedIn. Αντίθετα, αναδείξτε την εμπειρία σας και δώστε έμφαση σε ένα ή δυο τομείς με τους οποίους είστε παθιασμένοι
– Να έχετε μια έξυπνη και ελκυστική έκφραση στον τίτλο σας
– Γράψτε την περίληψη σε έναν τόνο συζήτησης. Πρέπει να φαίνεται σαν να συζητάτε τα κατορθώματά σας με ένα φίλο
– Δώστε προτεραιότητα στις ικανότητές σας

Επιχειρηματίας:

– Ανεβάστε μια δική σας φωτογραφία για φωτογραφία προφίλ. Θα κάνει εντύπωση και θα αναδείξει το όνομα σας
– Χρησιμοποιήστε την περίληψη για να αναδείξετε την ανθρώπινη πλευρά της επιχείρησής σας. Δημιουργήστε μια αίσθηση εμπιστοσύνης και άνεσης
– Χρησιμοποιήστε το πεδίο της εργασιακής εμπειρίας για να αναδείξετε τη δική σας προσωπική δουλειά, ανεβάζοντας πλούσιο και μπόλικο υλικό
– Οι συστάσεις σας κάνουν να φαίνεστε αξιόπιστος. Πείσετε τις επαφές σας και τους προηγούμενους πελάτες σας να σας αφήσουν μια μικρή σύσταση

Μάνατζερ:

– Χρησιμοποιήστε τον τίτλο για να δείξετε μια κορυφαία στιγμή στην καριέρα σας και για να βάλετε μια προσωπική νότα
– Γράψτε ένα ποστ για να επεκτείνετε το δίκτυό σας πέρα από τις επαφές σας και να μοιραστείτε την εμπειρία σας
– Συμπεριλάβετε όποια εθελοντική εργασία έχετε κάνει
– Συμπεριλάβετε τις πιστοποιήσεις σας από σεμινάρια ή άλλους φορείς. Δείχνει ότι έχετε διατηρήσει ακέραιες τις ικανότητες σας


Πηγή: e-biografiko.gr



Σχετικά Άρθρα: